2010 m. rugpjūčio 6 d., penktadienis

Begsiu,nuo savo seselio,nuskinsiu i delna
lasa dangaus melio,pavirsiu i trapia gele,
auksiniu,banguojanciu varpu lauke rugiagele..
Ten patalpinsiu ir savo neramia siela,
Per kuria sokines drasuoliai,lyg per ugnies zieda..
Is nuvytusio kuno pakilsiu i nebuti,
Rudeni skrisiu kaip kometa i prazuti.
Isvys mane fleitininkas grojantis naktyje,
Paims,kaip moneta ant grindinio pamesta:
Jam ta vakara labai pasiseks -
Zymus kompozitorius jo grojima seks.
Tapsiu laimingo virtuozo talismanu -
Nuo siol as jo kelyje sekme nesiu..
Kodel esu uzdaryta auksiniam apsikritime?
Taip,zinau...
Siam pasaulyje turta ir prabanga megau,
Mano isore puose aksomas,kailiai ir veriniai,
Ausis ir galva svere nemenki dirbiniai,
Megau meile su vyrais,glamones,sokius ,
Dabar lemta man kiseneje trintis,
Glausti ir kvepti vyriskumo kvapus,
Ritmiskai sokti pagal muzikanto zingsnius.
O jis nesantuokine meile pazino su jauna mergina,
As rankon jai pries gimdyma buvau ibrukta -
Kaip kompensacija,uz beda ar pasalpa.
Ji keike skaudziai,laikydama rankoj mane.
Negalejau suprast,kodel pas ja pakliuvau..?
Ir is gedos, i beda as vel ikliuvau..
Bet cia yra mano sielos klajoniu tiesa -
Vel zmogum patapau su ryto rasa,
Negailedama skyniau rugiageles basa
Ir vaikiskai naiviai zaidziau moneta ne viena
Net pavadino ir kviecia mane vardu Monete,
Vakarejanciai melsvo dangaus atspindziu akyse..
Is nebuties,trapaus ziedo ir daikto is ranku i rankas
Keliaujanti,persikunijus siela - tai BUDOS tiesa.
Dabar gaudau trapiais pirstais saulelydi is vandens,
Mastau,ka likimas sikart man nulems ..?
O gal daves instrumentiska kuna,ivairiai skambanti vidu,
Dievas dar..kaip klystanti zmogu,
Per kentejima,prasme,i tobulybe iskels..?
2004 m. 09..men.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą